Hasznos információk – gyermekórák
Használati útmutatók, GPS okosóra beállítása
- Gyermek okosórák teljes útmutatója itt található: Xkids, Wonlex, Twinkler, YQT, Motto
- Gyors útmutató a SeTracker2 alkalmazáshoz itt található: Gyors Útmutató A Setracker2 Alkalmazáshoz
- A kártyát a fém oldalával felfelé kell behelyezni, a következő videó szerint: https://www.youtube.com/watch?v=iqe3630w2Bg&t=
- Az órát a fenti videóhoz hasonlóan töltjük fel. Ne hagyja egész éjszaka töltés alatt. Az átlagos töltési idő 2-3 óra.
- Az órák nem működnek minden hálózaton. A termékoldalon megtekintheti azon hálózatok listáját, ahol az órája működik.
- Néhány órát úgy kell beállítani, hogy Magyarországon működjön. A konfiguráció az Európai szerver és a hálózathoz megfelelő APN beállításából áll, a lépések ebben az útmutatóban találhatók: https://utmutato.xkids.hu/
- A SeTracker 2 szoftvert ajánljuk. Hasznos videó: https://www.youtube.com/watch?v=LjfX9qOlbcU&t
- Az alkalmazás megjeleníti: “Az eszköz offline” Kérjük, nézze meg ezt a videót: https://www.youtube.com/watch?v=zK6_R6fuAGw
GPS okosóra Internet beállítása
Szükséges egy SIM kártya, mely rendelkezik adat forgalommal. Mielőtt behelyezné a kártyát az okosórába, kérjük, helyezze be a kártyát egy mobiltelefonba, és véglegesen tiltsa le a PIN-kódját. Ezt követően a SIM kártyát belehelyezzük az okosórába. Az internet engedélyezéséhez az órának bekapcsolva kell lennie, a kártyát helyesen kell behelyezni, figyelve a helyes pozicióra a készülékben. Ezután letöltjük a SeTracker2 alkalmazást az okos telefonunkra. Ezt követően az alkalmazásban elvégezzük az óra regisztrációját és a készülék máris használatra kész.
A SeTracker 2 alkalmazás elérhető Androidon és IOS-en.
Figyelem! Ne használjon más alkalmazást! Az óra telepítése és hozzáadása előtt ellenőrizze, hogy az alkalmazás neve helyes-e.
A TELEKOM és a VODAFONE hálózaton általában az óra automatikusan csatlakozik az internethez.
Egyes modellekben akár 90 másodperc is eltarthat, amíg az okosóra internet kapcsolatot talál.
Ha ez nem történik meg, a saját telefonjáról az okosóra számára SMS-ben kell elküldeni a következő kapcsolatbeállítást, pontosan az alábbiak szerint.
A beállítások elküldését követően egy válasz SMS érkezik a beállítás sikerességéről a mobil telefonjára. Ezt követően indítsa újra az okosórát.
Körülbelül 30-60 másodperc múlva az óra képernyőjén, a jelzősávok mellett megjelennie kell az internet szimbólumnak (2 nyíl felfelé és lefelé, 4G, vagy H+).”
TELEKOM INTERNET BEÁLLÍTÁSOK:
pw,123456,apn,internet.telekom,,,21630#
VODAFONE INTERNET BEÁLLÍTÁSOK:
* Megjegyzés: A Vodafone 2 internetbeállítást is használ
pw,123456,apn,internet.vodafone.net,,,21670#
Ha az óra újraindítás után nem csatlakozik az internethez, akkor használja a következő kapcsolatbeállítást:
pw,123456,apn,vitamax.internet.vodafone.net,,,21670#
Yettel INTERNET BEÁLLÍTÁSOK:
* Megjegyzés: A Yettel 2 internetbeállítást használ:
pw,123456,apn,online,,,21601#
Ha az óra újraindítás után nem csatlakozik az internethez, akkor használja a következő kapcsolatbeállítást:
pw,123456,apn,net,,,21601#
DIGI INTERNET BEÁLLÍTÁSOK:
pw,123456,apn,internet,,,21603#