Gyakran ismételt kérdések
Miért van szüksége a gyerekeknek intelligens órára?
Mivel létezik egy ilyen technológia, miért nem használja ki? Sok szülő ajándékként okostelefont ad gyermekei számára, hogy velük kapcsolatba léphessenek. Ez egy nagyon jó kommunikációs megoldás, ugyanakkor drága és aggasztó, több nyilvánvaló ok miatt. Mielőtt okostelefon mellett dönt, javasoljuk, hogy fedezze fel a Wonlex, Motto, YQT és a Twinkler okos órát. Ezek lehetővé teszik a gyors kommunikációt a kicsivel, és mindig tudni fogják, hol vannak. Ha egy intelligens karóra használata megfelel és megbecsüli, akkor az okostelefonra való váltás sokkal könnyebb lesz.
Szükségem van előfizetésre?
Használhat előfizetést vagy feltöltőkártyát a magyarországi négy fő szolgáltató közül: Vodafone, Telenor, Telekom vagy Digi, az óra modelljétől függően.
Mekkora az adatfogyasztás?
Ajánlatos a feltöltőkártyas legalább 1000 Ft jóváírással és legalább 100 MB havi adatcsomaggal feltölteni.
Hogyan telepíthetem a kártyát az órába?
Az óra típusától függően a kártya behelyezése oldalirányban vagy az óra mögött a védőburkolat eltávolítása után történik. A SIM behelyezését az intelligens óra használati útmutatója is mutatja.
Miért nincs GSM jel?
Ellenőrizze, hogy a kártya megfelelően van-e behelyezve a nyílásba, és az óra kompatibilis-e a SIM-kártyát kiállító telefonszolgáltatóval. A kompatibilitást a termékoldalon található leírásban találja meg.
Milyen helyzetek befolyásolják az akkumulátor élettartamát?
Az óra működési idejét a következő helyzetek befolyásolhatják:
→ A hely átvitele a SeTracker 2 alkalmazásból 1 perc alatt megtörténik. Javasoljuk, hogy a Munkamódot 10 percre állítsa.
→ A SIM-kártyáról allokált mobiladatok kimerültek. Ebben az esetben az operációs rendszer folyamatosan, sikertelenül csatlakozni akar az internethez, ami gyorsabb akkumulátor-fogyasztást eredményez.
Hogyan hozhatok létre fiókot a SeTracker 2 alkalmazással?
A regisztráció folyamata nagyon egyszerű. A legfontosabb az óra azonosítója vagy a QR-kód, amelyet az eszköz borítóján talál, ezt manuálisan adhatja meg, vagy beolvashatja a telefon kamerájával. Jegyezze fel a felhasználónevet és a jelszót. Ha elfelejtette őket, nem lehet őket helyreállítani. Alaphelyzetbe kell állítani az azonosítót, és új fiókot kell létrehozni.
Hogyan állíthatom vissza az óra azonosítóját, ha elvesztettem?
Ez egyszerű, megtalálhatja egyedi azonosítóját az óra IMEI számából, figyelmen kívül hagyhatja az IMEI szám első 4 számjegyét, a fennmaradó 10 szám pedig az azonosítóhoz tartozik. Ez az azonosító matricaként van ragasztva a telefonba, az akkumulátor alá. Azon modellek esetében, amelyek nem rendelkeznek azonosítóval és regisztrációs kóddal rendelkeznek, lépjen kapcsolatba velünk.
Milyen típusú helymeghatározó létezik és hogyan működik?
A GPS óráknak háromféle helymeghatározója lehet:
1. GPS - a legpontosabb helymeghatározási típus, amely a műholdak által biztosított koordinátákon alapul. A GPS-jelzéshez a szabadban kell lennie.
2. AGPS (Assisted GPS) - az ilyen helymeghatározás megtalálható az órák legújabb modelljeiben, így a GPS-helyzet sokkal gyorsabbá válik.
3. WiFi - amikor az óra az épületek belsejében képes lekérdezni a WI-FI hálózat helyzetét, ennek a módszernek a hibája 20-30 m a GPS-hez képest. A WiFi pozicionálása a hálózat Mac címén és az óráján alapul, mely végrehajtja a lokalizációt. Nem számít, ha a WiFi hálózatnak van jelszava vagy nincs. Az óra nem képes lekérdezni az előugró címet az összes routermodellel, kompatibilis a gyártók körülbelül 93-95% -ával.
4. LBS - Az LBS helymeghatározása nem pontos és a legközelebbi GSM-torony helyén alapul, ennek hibája több száz métertől km-ig is terjedhet, a távolságtól és a területtől függően, ahol van.