Vigye az egeret a termék fölé a nagyításhoz
Válasszon színt
Az YQT Q19Z okosóra több, a gyerekek által kedvelt funkcióval rendelkezik, melyek szabadidős és oktatási célokra is használhatók: kamera/videó, névjegyek, számológép, interaktív játékok, felvétel, telefon funkció, naptár és zseblámpa. A névjegyek működtetéséhez és szinkronizálásához az órához SIM-kártya szükséges.
Hasznos útmutató és információk: https://www.xkids.hu/hasznos-informaciok-gyermekorak/
Kiegészítő információ
Ez az óra nem rendelkezik GPS-sel, és nem működik térképes helymeghatározó alkalmazásokkal!
Ez az óra interaktív tevékenységekhez és játékokhoz készült.
Specifikációk:
Funkciók:
A SIM-kártya órába való behelyezésének módja:
Távolítsa el a hátlapot, emelje kissé oldalra az akkumulátort (vigyázzon, nehogy eltörje a vezetékeket!), majd csúsztassa a fém fedelet az egyik oldalra (a nyíl irányába, ahol a “unlock” felirat áll), majd helyezze be a SIM-kártyát. mint a képen a széle felé vágott sarokkal, csúsztassa vissza a fém fedelet, ügyelve arra, hogy a SIM kártya ne mozduljon el, helyezze be az akkumulátort, és tegye vissza a fedelet, majd indíthatja az órát.
FIGYELEM! AZ ÓRA MINDIG LEGYEN KIKAPCSOLVA, AMIKOR A SIM KÁRTYÁVAL DOLGOZIK!
Kérjük, töltse ki az összes mezőt.
Szállítási mód és idő:
* A megrendeléseket a futárszolgálat végzi: GLS
* A 15:00 óráig megtett és megerősített megrendeléseket ugyanazon a napon szállítják, és 3 munkanapon érkeznek a szállítási címre.
* 15:00 után megtett és megerősített megrendelések másnap kerülnek kiszállításra, és a rendelés megtételétől számított 4 munkanapon érkeznek a rendeltetési helyre.
* A megrendelést az Ön által kitöltött címre kézbesítjük.
* Az XKids.hu csak Magyarország területén szállítja megrendeléseit.
Ha akarja, megtalálja a rendelés állapotát, a következő módszerekkel:
* Amennyiben szeretné megtudni GLS küldeménye kézbesítési státuszát, kérjük adja meg csomagszámát vagy csomagja referenciaszámát: Praktikus online csomagkereső
* Ha a megrendelésben megadott kézbesítési cím vagy telefonszám nem helyes, és a csomagot nem lehet kézbesíteni, akkor vegye fel a kapcsolatot velünk xkids.huSzállítási költség:
* 1800 Ft 39000 Ft alatti megrendeléseknél
* INGYENES 39000 Ft feletti megrendeléseknél.Azon termékek esetében, amelyek nem jelennek meg a weboldalon, a szállítási költség ettől eltérő lehet.
Szeretne többet megtudni a fizetési módokról? Kapcsolat:
Telefon | +36-52-212-959 |
contact@xkids.hu |
1. Utánvételes fizetés
A megrendelés értékét és a szállítási díjat a csomag átvételekor kell kifizetni.
2. Fizetés online, bankkártyával
Az xkids.hu online üzlet a 3D Secure-al VISA és a MasterCard által tanúsított az online tranzakciókhoz bármely bank által kibocsátott VISA és MASTERCARD emblémával rendelkező bankkártya esetén. A bankkártyás fizetés egy egyszerű és biztonságos lehetőség az online fizetéshez.
Fontos tudni! – Bankkártyás fizetésekre nincs jutalék!
Az xkids.hu online bolt az összes online tranzakcióhoz a SimplePay platform szolgáltatásait használja. A fizetés biztonságos online tranzakció-feldolgozási rendszeren alapul, amely bizalmas kezelést, biztonságot és egyszerűséget kínál a termékek és szolgáltatások internetes vásárlásánál. Kártyája adatai közvetlenül a bankhoz érkeznek, senki másnak nincs hozzáférése hozzájuk.
Ha a terméket hiányosan vagy nem megfelelő módon kapta meg, akkor a megrendelés kézhezvételétől számított 48 órán belül értesítenie kell minket. A későbbi értesítéseket nem vesszük figyelembe.
Termék jótállási ideje
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet értelmében amely 2024. május 8-tól lép hatályba változott a kötelező jótállás szabályozása Magyarországon.
A legfontosabb változás, hogy a kötelező jótállási idő hossza függ a termék vételárától:
Jótállás igénylése:
Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket a jótállás igényléséhez:
Kapcsolatfelvétel: Ha a termék kézhezvétele óta eltelt 14 nap, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben vagy a weboldalon megadott telefonszámon. Ha a termék hibás, részletesen írja le a hibát és annak körülményeit, hogy szervizünk minél gyorsabban megoldást találhasson.
Visszaküldés: Kérjük, küldje vissza a terméket a garancialevélen szereplő címre.
Számla melléklete: Kérjük, mellékelje a visszaküldött csomaghoz a termékhez tartozó számlát.
Fontos tudnivalók:
Az XKids által forgalmazott termékek esetében Háztól házig garancia (Pick-up & Return) szolgáltatást kínálunk, amely biztosítja, hogy az általad vásárolt termékért elmegyünk az általad megadott címre, majd a szükséges vizsgálatok és javítások elvégzése után visszaszállítjuk.
Kivételek: A fizikai sérülések, mint ütések, repedések, nem tartoznak a garancia hatálya alá. Ezenkívül, a terméken található jótállási címkék sérülése, eltávolítása vagy módosítása, valamint a nem megfelelő körülmények közötti használatból eredő hibák nem kerülnek garanciális javításra. (nem megfelelő tápfeszültség, nagy hőmérséklet- és nyomásingadozások, mechanikai ütések, helytelen kezelés, földeletlen aljzatok, folyadékok, fémek vagy más anyagok behatolása éri a berendezés belsejét, stb.)
Kiegészítők: Például az óraszíj elszakadása vagy a töltőkábel fizikai kopása nem tartozik a garancia hatálya alá. Ha a töltőkábel meghibásodik, javasoljuk, hogy vásároljon egy újat.
Szervizbe küldés: A garanciális igények érvényesítéséhez kérjük, küldje el a terméket szervizünkbe a megadott címre, és mellékelje a kitöltött jótállási jegyet.
Kérjük, ha SIM-kártyával működő okosórát küld, ne küldje el a SIM-kártyát.
IP VÉDETTSÉG
A garancia nem érvényes porral vagy folyadékkal való érintkezés esetén, amely nem tartozik az IP osztályba, amelyre a termék a www.xkids.hu webhely szerint tanúsított.
Az IP-védelmi információk megtalálhatók a termék oldalán.
Azok a termékek, amelyek nem rendelkeznek információkkal az IP kategóriáról, nem tanúsítottak.
Az első számjegy a veszélyes részekkel való érintkezés és a szilárd testek behatolása elleni védelem mértékét jelzi.
Legtöbb okosórát az IP54 vízállóság jellemzi.
Amire alkalmas a készülék: eső érheti, víz ömölhet rá, pár másodpercre lehet hideg víz alá meríteni.
Amire nem alkalmas: hosszasan víz alá meríteni, úszni és semmi olyan ahol tartósan víznek van kitéve, meleg vízbe alámeríteni.
IP 0x: Nem védett.
IP 1x: 50 mm átmérőjű és nagyobb átmérőjű szilárd testek behatolása ellen védett
IP 2x: 12,5 mm átmérőjű és nagyobb szilárd testek behatolása ellen védett
IP 3x: 2,5 mm átmérőjű és annál nagyobb szilárd testek behatolása ellen védett.
IP 4x: 1 mm átmérőjű és nagyobb szilárd testek behatolása ellen védett.
IP 5x: Részben védett a portól.
IP 6x: Teljesen védett a portól.
A második számjegy a víz behatolása elleni védelem mértékét jelzi.
IP x: Védtelen.
IP x1: Vízcseppek elleni védelem függőleges eséskor.
IP x2: Vízcseppek elleni védelem a függőlegestől 15 ° -ig.
IP x3: Vízcseppek elleni védelem a függőlegestől 60 ° -ig.
IP x4: Védelem minden irányból vízcseppek ellen.
IP x5: Védelem az alacsony nyomású vízsugarak ellen minden irányból.
IP x6: Védelem átmeneti vízbe kerülés ellen.
IP x7: Védelem ideiglenes vízbe merülés ellen (15 cm-től 1 m-ig).
IP x8: Vízben történő mély merülés elleni védelem. A készülék tartósan vízbe merülhet.
IP x9: Kiváló védelem a vízbe merülés és a nagynyomású tisztítás hatásai ellen.
Az IP fokozat nem vonatkozik a sós vízre. Egyetlen termék sem érintkezhet sós vízzel.
A javítás időtartama és elszámolási határidő:
Az elszámolási határidő legfeljebb 15 naptári nap, számítva attól a pillanattól, amikor a termék megérkezik a hivatalos szervizbe. Ez az átfutási idő kizárólag a jótállási időszak alatt lévő termékekre vonatkozik.
Ha az elszámolási határidőt túllépte, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a Műszaki Ügyfélszolgálaton keresztül.
A szerviz minden erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy a javítási folyamatot és a logisztikát a lehető leghamarabb befejezze. Azonban fontos megjegyezni, hogy a javítás időtartama függhet a termékhiba jellegétől és az alkatrészek elérhetőségétől. A javítás során sajnos nem áll módunkban cserekészüléket biztosítani.
Ha a termék nem javítható, helyettesítő terméket küldünk. Amennyiben az adott termék már nem áll rendelkezésre raktárkészleten, a vásárlónak lehetősége van a vásárlás visszatérítésére, vagy egy másik, az XKIDS által forgalmazott termék megvásárlására. Ebben az esetben kiszámítjuk az esetleges különbséget.
Az Ügyfélszolgálat regisztrálja a megrendelést és teljes körű segítséget nyújt a folyamat során.
Még nincs értékelés.