Termék Visszaküldése
Ha a terméket hiányosan vagy nem megfelelő módon kapta meg, akkor a megrendelés kézhezvételétől számított 48 órán belül értesítenie kell minket. A későbbi értesítéseket nem vesszük figyelembe.
Termék visszaküldése 14 napon belül
Amennyiben a termék nem felel meg az Ön igényeinek, akkor joga van kérni annak cseréjét egy másik termékre, vagy a termék ellenértékének visszatérítését a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 14 naptári napon belül.
A termék visszaküldéséhez töltse ki a Termékvisszaküldési kérelmet, a kitöltést asztali számítógépen vagy laptopon végezze el (telefonon nem lehetséges).
A visszaküldési feltételek a vásárlástól számított 14 napon belül:
- A terméknek új állapotúnak kell lennie, kopás, karcolás, repedés, ütés vagy külső ütés okozta hibák nélkül.
- A terméket az eredeti dobozban kell visszaküldeni, az összes hozzátartozó tartozékkal, a jótállási bizonyítvánnyal és a számla másolatával együtt.
- Mindezeket megfelelően kell csomagolni, hogy megvédjék a szállítás során bekövetkező esetleges sérülésektől.
- A termékeken található címkék és jelölések hiánya vagy sérülése a visszaküldési kérelem elutasítását eredményezheti.
- Az egyedi ajándékcsomagokat, illetve a termékkel járó ajándékokat nem lehet külön visszaküldeni, hanem kizárólag a teljes csomagot, illetve a termékhez tartozó ajándékkal együtt.
- Ha a vásárlás ajándékkuponnal történt, akkor a termékek értékének visszatérítése a kuponérték csökkenésével valósul meg.
- A visszaküldést 14 naptári napon belül nem fogadjuk el, ha a termékeken kopás és használat jelei vannak, és azokat már nem lehet tovább értékesíteni.
Ezen feltételek be nem tartása a termék eredeti állapotának visszaállításához szükséges költséggel járhat vagy a visszaküldési kérelem elutasításához. Ha a terméket olyan állapotban küldik vissza, amelyben már nem lehet újként értékesíteni, akkor kérhetjük a termék visszaállítási költségek megtérítését a vásárló részéről. Ezt az Xkids műszaki osztálya a termék visszaküldése után ellenőrzi és megvizsgálja a termék állapotát és azt közöljük Önnel.
Fontos tudnivalók
- A termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli, a jótállás következtében a vásárlónak újraküldött termék szállítási költsége pedig minket terhel.
- Utánvétellel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
- A készülékben felejtett SIM-kártyákat nem áll módunkba visszaküldeni. Amennyiben mégis a készülékbe felejti kártyáját új kártyát kell kérnie, ugyanazzal a számmal és azonos hitelkerettel a mobilszolgáltatótól.
- Amennyiben a visszaküldött termék hibásnak bizonyul, úgy termékcserét hajtunk végre.
- Amennyiben a termék hibás és az adott termék nincs készletünkön, úgy visszatérítjük a termék árát, amennyiben a termék kézhez vételétől eltelt idő nem haladja meg a 14 napot vagy a vásárló választhat egy magasabb árkategóriájú terméket árkülönbözet fizetéssel.
- A termék árának visszatérítése általunk a termék kézhezvételétől számítva 5-14 naptári napon belül történik meg.
- A jogszabályok értelmében legfeljebb 14 napon belül visszatérítjük a termékért fizetett összeget a visszaküldési kérelembe beírt IBAN-bankszámlára. Bankkártyával fizetett megrendelések esetén a termék értékének visszatérítése csak ugyanazon a bankszámlára lehetséges, amelyről a fizetést teljesítették.
- A terméken végzett beavatkozás, a beszerelési utasítások be nem tartása, valamint a nem rendeltetésszerű felhasználat esetén a jótállás megszűnik.
- A visszaküldött termékeket a beérkezéstől számítva 5-14 napon belül ellenőrzi a műszaki osztály.